Ozlemparlak 27 günlükken gitmiştik sonra işte 1 ay sonra gelin dedi gittik yani 2 aylıkken, ilerleme veya gerileme yok dedi aynıymış 0.5 mm şuan 3 aylığız 5 aylıkken çağırdı ameliyat falan şuanlık öyle bişey yok küçülme ve kapanma olursa gerek kalmaz dedi küçülür mü kapanır mı bilmiyorum düşük bi ihtimal diyor iyi bi doktor buldum alelacele bu doktora gitmiştim açıkçası 5 aylık olunca ona gideceğiz, dua ediyorum Allah bebeklerimize şifa versin💕😪