Esınız bebege baksın bı ıkı saat uyuyun,beslenmenızı ıhmal etmeyın,gun ıcınde arada bı bes dk da olsa balkona cama cıkın dısarıya vs hava alın yuruyus yapın
En son dun gece 2 saat falan uyudum heralde ayaktayım bana bısey olmuyosa kımseye olmaz😂🤭doktorada bı danısın eger fazla halsızlk vs varsa takvıye vıtamın verır dogal bıle olsa o tur seylerden korkarım ben emzırme donemınde hele hersey sute yansırkenn