Ben bazen benım kalbım yavasmı atıyo dıye dusunup korkunca nabzım yuksleıyodu😂yanı korku stres veya endıse gb seyler varsa etkıler belkı
tansıyon ıcın bılgım yok ama hamıleyken 12 lerde oluyodu normal dıyolardı baska zamanda dusuk tansıyonluyum ben galıba