Şuan okadar korku ve panik haldeyim ki anlatamam geçen hafta regl oldum kanamam biraz yoğundu ve vajınamda kaşıntı başladı regl olduğum İçin hijyenini koruyamadığımı düşündüm mantar vs falandır diye düşündüm normalde genç kızlığımdan beri hiç kaşıntı problemim olmamıştı 3 -4 gün oldu geçmedi kaşıntı vajinamın içinde dün bir şişlik farkettim bugün merak ettim aynaya baktım bir sorunmu var diye resmen şok oldum vajinamın içinde farklı bir delik daha var inanamadım affedersiniz idrar yapmayı denedim ve idrarım resmen vajinamdaki o farklı delikten geldi ve ben Sezeryanle doğum yapmıştım sarkması İçin hiç bir beden yok ve eminin regliyken oldu ağlicam şimdi sinirden neden nasıl olur 😢😡😡