Asel20ava Arkadaşlar merhaba bebeğim 10 aylık ve gün içinde ara ara sinirlenir gibi kollarını uzatıp ellerini yumruk yaparak kendini kasıyor bu normal bi durum mu bu durumu yaşayan var mı ya da önerisi olan
BirAlparslanAnnesi Asel20ava daha ilerleyen zamanlarda başını geri geri güncellemeside gelecek merak etmeyin 🙄😂 saka bi yana çok normal bu dönemde başlayıp 15.aya kadar devam edebiliyormuş
sahinylz Asel20ava çok şükür biz biran nöbet faln sandık çok kokrtuk Rabbim yavrularimiz bütün hastalıklardan korusun
Asel20ava Reyyanmasal_16 tam ne zaman geçti hatırlamıyorum sadece o süreçte normalde olduğumdan biraz daha sakin davrandım ses tonumu biraz daha düşürdüm belki ondan mı etkileniyor diye çünkü normal ses tonu yüksek bi insanım malesef bana normal söylüyorum geliyor ama neden bağırıyorsun diye tepki alabiliyorum halbuki bağırmıyorum 😅