Bety emin ol bütün bebekler öyle bence yada ben hep böyle bebekler doğurduğum için öyle geliyor 😀ilk kızım çok ağlardı hele gündüz bi başlardı akşam gece olana kadar..5 ay boyunca hep böyle devam etti..1 ay önce 2.bebeğimi kucağıma aldım çok şükür ablası gibi değil ama bel saatler de ağlıyor yada koyunca beşğine tabi ki durmuyor..Ben çok gazı olduğunda karnına sıcak havlu koyuyorum o iyi geliyor