Nur3452 ilk 2 hafta felan sürüyo o düşünce, sizinkilerin arası yine biraz var, benimkilerin arası 13 ay, 2.ye hamile kaldıgımda bende o psikolojiye kapıldım, ilgilenemicem yetemicem sandım ama sonra geçiyo korkmayın, dogum yaptım şuan 2 aylık digeride 15 aylık, çok zor ev işiyle asla ilgilenemiyorum, kendime vakit ayıramıyorum, 4 duvar arasında 2 cocukla bütün gün evdeyiz covid belası yüzünden, şuan yattım aglıyorum sanırım pssikolojim iyi değil 🤦🏻♀️ rabbim yardımcı oluyo ama kolay oldugunu söyleyemicem yani, korkutmak istemem şuan benim yeni oldugu için çok zorlanıyorum 1 2 sene sonra tabikide herşey kolaylaşıcak iyiki olmuş dicem ama şuanki dönemde iyi değilim