Canım ilaç kullanma bebeğe geçiyor ben kullandım kızım ishal oldu sancıdan duramadı yerinde.bende basür var deli gibi acısını çektim ilk 20 gün çok iyi baktım sürekli sıvı tükettim çorba meyvesuyu bol su kuru kayısı hoşaf falan yemene dikkat edersen acısı hafifler bebeğin biraz büyüsün sonra doktora gidersin ilaç yazar ama şimdi yemelerine dikkat et