Coyness2020 Merhaba guzel anneler malum bebeler hasta oluyor bu ara lütfen herkes öksürük balgam ateş için yaptığı fayda gördüğü şeyleri yazarsa anneler görsün uygulasin tek tek postlar açılıyor üzülüyorum hepsi şifa bulsun inşallah. 🌸👍
Kk41 Coyness2020 sarımsaklı yağ ayak altına. Ihlamur veriyorım. Öksürük icin göğsüne sırtına yıkanmamış koyun yünü koydum ince bir beze dikilmiş birebir geliyor. D vitamini artttırıyorım. Demir ilacını vermiyordum hasta olunca vermeyin dedi dr. Virüsleri besliyormus. Burun temizliği önemli sık sık serum fizyolojikle burnunu acıyorum. Udi hindi vermiştim. 1 yaşında ilk defa hasta oldu bu yöntemlerle 1 hafta da iyileşti
BrcAzra Coyness2020 En fazla uyguladıgım yöntem sarmisak ve zeytinyağ karışımı ayaklarina sürmek ates dusuruyor oksuruge iyo geliyor. Gecen gun yine hastalik baş a sardı doktoru da bol ballı ıhlamur icsin dedi öksürük icin birde pekmez tereyağ icirdim Annemde üşütmustur belkide diye tentürdiyot u sırtına kafes seklinde sürüp sıcak havlu koyduk 😁 bunu banada yapmış küçükken bi zarari olmadi kızıma 23 aylık kizim bu arada 2 aydır bitmek bilmeyen bi döngü resmen insallah bu sefer iyileşir 🙏🏻 sifa olsun deneyeceklere..🌼 son birde soğan kesip icine karanfil batiriyorum bas ucuna koyuyorum rahat nesef almasini sağlıyor. çoğunu belki biliyorsunuzdur zaten iyi geceler 🙋🏻♀️
Busra_nd Coyness2020 bebeğim daha 3 aylık grip oluyor gibi yarın doktora götürücm😔 napıcm bende bilmiyorum
Hilokiiii Coyness2020 Burda 2 gün önce post açmıştım. Karadut özünün çok fazla faydasının olduğunu söyleyenler olsun ağız yarasına iyi geldiğini özellikle hemen alıp o gün denedim çok şükür söyleyenlerden Allah razı olsun yavaş yavaş düzelmeye başladı araştırmalarıma göre de bağışıklık sistemine çok fazla etkisi ve kansızlık için de kullanabilirmiş🥰
tosbikyanak-ela- [silindi] içiyorsa ne kadar şanslısınız kızım 23 aylık asla iciremem öyle şeyleri maalesef
Tinymom Kk41 kullandığınız d vitamini temiz içeriklimi acaba bebeğim 4 ay 20 günlük d vitamini falan kullanmıyorum da
Kk41 Coyness2020 😍 tabi bu arada öksürügü biraz artınca dr götürdüm ciğerine inmiş mi diye. İnmemişti ibrumin verdi kullanmadım👍🏻
Coyness2020 Haydi gelin anneler herkes birşey öğrensin yavrular iyileşsin doğal ilaçlar doğada mevcut 🌸👍
Tubacnr0 BrcAzra sarımsaklı zeytinyağ karışımını nasıl yapıyorsunuz kac Saat bekleniyorsunuz rendemi minik doğruyormusunuz acaba
SuhedAras16 Coyness2020 Coyness2020 maşallah maşallah rabbim korusun yavrumalarımı sağlıkla imtihan etmesin inşallah 💙
Deletedmom5284 Ben sarımsaklı zeytinyağı yapıp içiriyorum düzenli olarak, birde umca bitkisel damla kullanıyorum
BrcAzra Tubacnr0 3 tane sarmısağı rendeliyorum ezicek bi aletim yok ezebilirseniz ezerek yapın cam bi kaba koyuyorum üstünü gececek kadar da zeytinyağı ve çörekotu yaginiz varsa koyabilirsiniz. sonra dolapta 1-2 saat bekletiyorum. Daha sonra gun icinde sürüyorum gece uyumadan evvel sürüyorum corap giydir bitti gitti 😊
Alyasmama Bende sogani ince ince dogeayip üzerini kapatacak sekilde bal koyuyorum ve 3 saat bekletiyorum dogal antibiyotik Bas ucunada sogani kesip koyarim Gün icerisinde Elma, Tarcin, Karanfil, Zencefil, Limon, Balli cay yaparim