Sinemhira Kızım 10 ay 20 günlük 7200 😔😔😢 yediremiyorumm ne yapsam da yemiyorr yemiyorr yemiyorr kafayı yemek üzereyimm
Feyzza Sinemhira üzülmeyin her bebek asla bir değildir en önemlisi sağlıklı olmaları varsın iştahsız olsun az yesin bence kilo boya falan çok fazla takılmak biz anneleri üzen bişey ondan dolayı takılmayın üzmeyin kendinizi inşallah büyüsünler kendileri yemeye başlasınlar o zaman hepimiz rahatlayacağız sadece biraz sabır. önemli olan bebeğinizin mutluluğu sevginizi hissetmesi güven bağı saygı gerisi büyüyünce olur
mertbebekkk Sinemhira doktorunuz herhangi bi mama vermedi mi acaba oğlumda dokuz aylık 7 buçuk kilo infatrini mama kullanıyoruz iki aydr ben pek düzenli kullanamıyorum oğlum pek icmiyo ama kullanan çok kişi faydasını görmüş
Feyzza Sinemhira anlıyorum canım benim benim oğlum da öyle 3400 gr doğdu iyiydi ama herkes zayıf diyip duruyor ben artık takılmıyorum üstüne düşmüyorum yemiyorsa öğünü mamasını içiriyorum illaki yiyecek içecek sizde kendinizi daha fazla üzmeyin lütfen annelik birazda yetersizlik duygusu barındırıyor güzel geçsin günleriniz inşallah
Sinemhira mertbebekkk malesef vermiyor hiç bişi nedense uğraşdiyor yer illaki diyo versede hyatta içmez mama biberon hiç bi şekilde ağzına surmüyor biberonla su bile içiremiyorumm
mertbebekkk Sinemhira bende biberonla değil kaşıkla veriyirum içine muz koyuyorum mesela ya da kaşık mamalari onunla yapıyorum o şekilde veriyorum
mertbebekkk Sinemhira aynen zorlayın bakalm benim oğluma yedi aylıkken verdi doktoru 6800 du bir ayda 7 buçuk oldu ama sonra içmek istemedi pek dört dıs birden çıkardı geçen ay hiç kilo almadi ama şimdi tekrar içmeye başladı ve kilo aldığını düşünüyorum inşallah sizdede işe yarar
Sinemhira mertbebekkk insallah öyle yapim bende eşimde minyonuz bizi görüyor size cekmiş diyo vermiyo sizde minyonsunu zayıfsınız cocuğunuz da oyle diyo vermiyorr 😂
Uzram 9 aylik bebeğim 8 kg 66 cm boyu. Boyu kisa malesef doktoruyla 2 aydır gorusemedik Sma optipro kullaniyorum aptamil aldim
Sinemhira mertbebekkk hdi yaa ne güzell doktorr nerde oturuyorsunuz hangi hastaneye gidiyorsunu doktorunuz kim