Gulsah94 Akıntı falan yok dışardan görünen bişeyde yok ama dikiş boyunca dikiş çizgisinin üst tarafında içten ödem gibi şişlik var normal mi acaba doktoruma ulaşamadım yaşayan var mı
Teoman2020 Gulsah94 Ne kadar oldu sezeryan olalı muhtemelen yeni sayılır çünkü benim de vardı 1 sene kadar kaldı hatta azalarak tabi 20 ay oldu geçiyo canım
Girlsmommy Gulsah94 bende korkmuştum şişlikten Dr uma msjla göstermiştim korkma gayet iyi demişti 5 ay bitti hala var şişlik ama ilk zamanlara göre azaldı bayağı zamanla iyice azalacaktır