UmmuGulsumunAnnesi Doğumdan sonra annemde kaldığımız için beşiği sadece 2 ay geceleri kullandık sonra yenisini alınca kullanılmadan öylece kaldı puseti de bi kaç defa kullanabildik arabamıza uyumlu olmadığı için kullanamadık ikisi de yeni ve temizdir
Elifssu UmmuGulsumunAnnesi Merhaba beşikte herhangi bir problem çizik falan varmı acaba yoksa aldığınız gibi duruyor mu ? Bir tanıdığıma lazım fiyatıda uygunmus o yüzden soruyorum
UmmuGulsumunAnnesi [url=https://www.hizliresim.com/kd7b19g][img]https://i.hizliresim.com/kd7b19g.jpeg[/img][/url]