Nursema geçmiş olsun. Sık sık emziriyorsnız eğer değerleriniz çok yüksek değil. Vücudunu gözlemleyin sarılım ayaklarına kadar inmesin. Emzirmeye en fazla 2 saat ara verin onun dışında hep emzirin hem sütünüz de artar. Göbek bağı düşene kadar riskiniz devam ediyor bağ düştükten sonra sarılıkla ilgili korkmanıza gerek yok. Hiç bir kocakarı hurafasini uygulamayın lütfen ışık açık uyumak, şekerli su içirmek, sarı tülbent örtmek vs. bunlara hiç gerek yok. Umarım en kısa sürede geçer. 🌸