Arkadaşlar kafama takılıyor da kziim 4 aylik ayaklarını tam basamıyor başka bebeklere bakıyorum onlar daha 3 aylik kemikleri güçlü çivi gibi basıyorlar yere bizimkinin ayakları hemen bükuluyo denge saglamio bu arada sezaryen dogum yapmistm 38 haftalikkken doğdu onların bebekleri 41. Haftada doğdu fark eder mi