Seydasevdali canım öncelikle hayırlı olsun bebeğin sağlıkla büyüsün merak etme normal her bünye bir olmuyor maalesef bende normal doğum yaptım ve kesi yapılmadı bana ama kontrolsuz ıkınmamdan kaynaklı yırtığım cok olmuştu 7,8 dikişim vardı ve ona rağmen tam bir ay ağrı acı sızlama zonklama inan geçmedi doktorum bana hergün ayakta duş al dedi ve her tuvaletten sonra ılık suyla yıkayıp fön makinesiyle kurutup baticon sürüyordum ve dikişlerim 40 güne yakın düştü bazı bünyeler geç iyileşebiliyor korkma bir sıkıntı yoktur sadece oturmana kalkmana dikkat et cok gerekmedikce oturma yan uzan birde bol bol tavuk et haşlama tüket yaralar daha cabuk iyileşiyor