aysnarbc biricik34 emzirme ve doğum parası doğum yapmışsanız ya eşinizin yada sizin adınıza pttye yatar
yagmur96eymen gulcanemin Emzirme ödeneği için sgk ya başvuracaksınız 170 i ararsanız doğum raporları için 1 i tuşlayarak başlanırsınız ordanda detaylı yardımcı olurlar
cikolatahurma Ynianne eşim polis bize süt parası vermiceklermiş saçma doğum parası da ödeme aşamasında diyor
Yenibirannecik Ynianne hangi bolumden baktiniz e devletin acaba ben bulamadim arama kismina ne yazdınız
civcivannesiii Ynianne doğum parasının yatıp yatmadığını e devletten öğrenemezsiniz e devlette sürekli ödeme aşamasında yazar ptt ye gidip kontrol edin büyük ihtimalle yatmıştır Yüklü miktar olan ise rapor parasıdır rapor süreniz bittiğinde yatar 🙏
Ynianne civcivannesiii rapor birliğinde mi yatıyor ? Ben şuan analık iznindeyim raporlu değilim ama yatmadı
Burcinmaden biricik34 eğer sigortanız yok ise doğum parası alamıyorsunuz ama aile ve sosyal yardımlaşmanın yapmış olduğu 300 TL emzirme yardımı var bebeğin kimliği ile gidip başvurabilirsin
biricik34 Burcinmaden doğrusunu öğrendim doğum parasını her türk vatandaşı alabiliyor, emzirmeyi ise memurlar alamıyorlar. Sosyal hizmetlerde tanıdığım var doğum parası başvurumu yapacak sağolsun emzirmeyi de memuruz diye alamıycaz
Bermale littlebabyy Canım merhaba ben okul müdürüyüm.Ve bende 8 ay önce doğum yaptım.Doğum yapmadan 2 ay önce 2300 lira para aldım.Doğum yaptıktan sonra 30 gün içinde 7 bin daha yattı hesabıma iş vereninle konuş doğum raporlarını takip et.Sosyal hizmelere falan gitmedim ben
Ynianne Bermale doğumdan önce rapor almadan çalıştığınız için mi öyle yattı acaba. Doğumdan önce aldıgın raporla maaşının iş görememezlik olarak yattıgyla aynı şey mi
cikolatahurma Bermale yattan parayı geri devlete ödediniz mi çünkü benim ablama da o civarlarda yatmıştı geri verdiler öğretmen kendisi
littlebabyy Bermale devlet okulunda mı çalışıyorsunuz zira ben ögretmenim kadrolu sadece doğum parası alacağımı biliyorum.