14.5 aylık bi oğlum var azı dişlerini yeni çıkardı emziriyorum ama gün içinde düzenli beslenme sıfır yanında hazırlıyorum kendimi parçalıyorum yesin diye bazen sinirleniyorum işe başlayacağım su bile içmiyor çocuk kilosu aynı 3-4 aydır vitamin şurubu da aldık yine aynı çok yoruluyorum böyle olan var mı fenomen annelere bakıyorum bebekleri 3 çeşit ne güzel alıp yiyorlar ben çok yıprandım bu konu da artık 🤦🏻♀️