Kızlar bende pco var.adetim çok düzensizdi 9 aydır.neyse bugün adetim 2.günü doktora gittim klomen verdi.pazartsi yani 5 günü sabah akşam olmak üzere ilacı kullanmaya başlayacağım.sorum şu klomen kullandıktan sonra gel yumurtaların büyüklüğüne bakalım dedi.şimdi ben doktora gittiğimde çatlatma iğnesi olacakmıyım.yada sadece klomen kullanıp iğne olmadan hamile kalan var mı.klomen kullanınca çatlatma iğnesi olmak şartmı.yoksa sadece klomen kullanarak hamile olan varmı aramızda.yani hapı kullanılan iğnedemi olucam onu anlamadım pek .
şimdiden teşekkürker.