Bebeğim ishal olmuştu ishalden sonrada pişik oldu pişiği baya kurudu acısı yok ama cok kasınıyor galiba geve uykudan uyandırıyor yavrumu kıvranıp duruyor eli sürekli pişik olan yerde kasımaya calışıyor nasıl geçer bu kaşıntı zorluk çekiyor yavrum üzülüyorum ☹️