Arkadaşlar merhaba ben burada çok şeyler okudum tecrübe edenlerden ve bugün çocuğumun sünnetini yaptırdım çok şükür atlattık zor günü. Yaptıracaklar için anlatmak istedim belki bir faydam dokunur. Bugün akşam 6 da sünnet için gittik çok gergindim çocuktan çok ben ağladım diyebilirim :) (Ana yüreği) Zor arkadaşlar Allah daha büyük dert vermesin. Bebeğim 6 aylık çok da hareketli bir bebek doktor sakinleştirici bir fitil verdi önce onda biraz ağladı ağlarken sarhoş gibi olmaya başladı 1 dakika içerisinde sonra zaten bacakları bantlandı o esnada sadece sakin sakin olan biteni izledi benim elimi tuttu ve sürekli benimle konuştu. Sonra doktor sünnet derisine iğne vurdu asıl uyuşturan iğneler bunlar iğnede de hiç ağlamadı hali yoktu çünkü bizim ameliyatımız 20 dk sürdü ameliyat sonlarına doğru sadece aa aaa gibi inlemeler ve ben şakır şakır ağladım tabi o kadar hali yok ki müdahale etmek istiyormuş gibi sakin sakin bana bakıp inledi yavru kuzum. Eveet ameliyat bitti asıl zorlu kısım yaklaşık bi 15 dk sonra fln yavaş yavaş kendine gelmeye başladı ama yine tam değil belki 1 saat baygın baygın gözler kapalı kendini sağa sola ata ata ağladı arabada evi zor ettik. Eve geldik 1 saate yakın uyudu. İlk uyanışı en en zor bölüm orda işte 2 saat fln bi kulak pası silinecek beller kopacak biliyorduk 2 saat gerçekten de anamda süt emdiysem burnumda gelmiştir buna hazır olun. Ama sonra fış fış lar kırmızı balıklar kikir kikir gülmeler bi 15 dk böyleydi tamam dedik bitti nerdee Allahım bir çığlık yüne başa sar 1 saat kadar da böyle sürdü sonra kremledik sürekli buarada eve geldiğimiz andan itibaren bezini sürekli açıp kantaron yağı ve mustela boca ettik sünnetli bölgeye. Neyse şimdi sakin sakin uykuya daldı sanırım en zor bölümü atlattık. Ben çok evhamlıyım ve korkağımdır ama annelik öyle bişey ki insanı bambaşka mükemmel bir hale sokuyor. O yavrum benden başkasında sakinlemedi bolca emzirdim ememedi ağlandı yırtındı ama o anne kokusunu almasının bile yettiğini bugün çok daha iyi anladım.. Umarım kısa sürede toparlanırız. Yaptıracaklara Allah kolaylık versin ☺️ Şuanlık en korktuğumuz aşamayı atlattık paylaşmak istedim ☺️