Bikahvee kavurma yasak diye biliyorum . En azından bizim doktorumuz kıyma soğan kavurma yok demişti. Ben kasaptan kuzu kıymayı çift çektirip ceviz büyüklüğünde porsiyonlayip kilitli buzdolabı poşetine koyuyordum. Sonra birer birer çıkarıp sebzeler ile birlikte buhar makinesinde pisiriyordum.