papatyaannee ve uykusundan boğuşarak uyanıyordu burnu tıkanıyormuş meğer, serum fizyolojik(gifrer vb) alıp günde 3-4 kez 3,4 damla damlatın nemlensin açılsın. Doktor önerimiz bizim. Ağızdan nefes almayı bilmiyorlar burunları çok çabuk tıkanıyor ozamanda korkuyorlar maalesef.