Yademm21 bende maalesef grip oldum antibiyotik kullandım doktor verdi ,balgam söktürücü alerji ve astım ilacı verdi kullandım mecbur ama emziremedim maskaeyle gezdim evde sütümü sagip verdim biberonla mamada verdim süt olmadıkça bu şekilde çok zor oldu şuan meme tutmuyor reddediyor baştan alistiramadim hastalanınca okadar dikkat etmeme rağmen bebegimde de hirilti hapşırma öksürme oldu bende endişeliyim açıkçası daha 22 gunluguz .