Merhaba henüz 6 günlüğüz sezeryanla Doğum yaptım sütüm gelse de gelmese de hastanede evde devamlı emzirdim tabi mama takviyesi de yapmak durumunda kaldım biberonla verdim ama hiç sıkıntı yoktu taki dün geceden beri yatırıp göğsüme yaklaştırdığım an ağzının içinde olmasına rağmen memem kapatıp emmiyor uykuya geçmeye yakın yatırıp ağzına mememi veriyorum iki çekip sonra uyuyakalıyor göğüslerim acımaya başladı ve bu durum beni fena şekilde etkiliyor ne yapmalıyım mama veriyorum doysun diye kaşıkla ama Buda tahmin edersiniz ki çok yorucu eller devamlı ağızda içeri giden mama kadar dışarıda gidiyor 😢😢 ilk kızımda sütüm azdı ama 6 buçuk aya kadar mama meme gitmiştim şimdi sütüm var ama emmiyor ne yapabilirim uzun oldu kusura bakmayın