Gsyasmin1905 bizim belki gözümüzden kaçan , aklımıza takılan bir soruyu direk hekime danışmak , rutin beslenme kilo boy ciğerler kulak kontroller ,beslenme, fikir alışverişi ,gece 1-2 de de olsa hasta olduğunda yada anormal bir durum olduğunda çocuğunuzu aylarca takip eden doktora danışmak direk cevap almak , önemli şeyler için kısacası annede olsanız hekim gözü bambaşkadır , ayda 1 kere yarım saat hastane ortamından birşey olmaz merak etmeyin, 20 günlükten Bu yana hiçbirşey olmadı oğluma 🌺