Meltem06 Kızlar merhaba, oğlum 9 aylıkken ve 2.5 yaşında 5 dakikalık nerdeyse havale geçirdi. Böyle bir durum olan var mı? Sonrasında nasıl bir yol izlediniz???
Prensesannesiiiiiiiiiiiii Meltem06 benim kizimda bir yaşında 1 hafta önce havale gecirdi enfeksiyon cikti bir daha tekrarlamamasi için ne yapmaliyim
K_alp Meltem06 ben kendim geçirdim küçükken 2 kere kardeşim 3 kere bi yol izlemedik hastane kapısında normale dönüyorduk bununla ilgili güncelannenin bir postu var okumanızı tavsiye ederim Instagram’da
Mert1020 Benim oğlumda 3kere geçirdi eeg filmi çekildi bozuk çıkınca ilaç başlandı 7yaşına kadar kullandık.
Meltem06 Mert1020 Çok geçmiş olsun nasıldı havaleleri uzun muydu ve tam olarak ne çıktı annesi, çok endişeliyim şu anda ben de:(( zaten kronik bir hastalığı var sürekli ilaç kullanıyor
Mert1020 Meltem06 sizi çok iyi anlıyorum. 3 4dakika oluyordu ilk geçirmesinde eegsi bozuk çıktı hemen ilaçla bakşandı 2.ve 3.de olunca tavsiye üzerine kayseri çocuk noroloji dokturu sefer beye götürdüm ilacını değiştirdi o iyi geldi imkanınız varsa sizde götürün çok zor Bi durum rabbim bidaha göstermesin yaşatmasın
Meltem06 Mert1020 evet pazartesi götüreceğim ben de inşallah temiz çıkar sonuçlar:(( aslında ilkinde hiç nörolojiye götürmedim. 1,5 sene sonra tekrarlayınca götürdük artık. Sizin ard arda mı olmuştu
Meltem06 Prensesannesiiiiiiiiiiiii çok geçmiş olsun, bizimki de ilki hafif enfeksiyon vardı. Sonra 1.5 sene geçti tekrarladı. İnşallah tekrarlamaz, bazılarının 1 kez oluyor 5 yaşından sonra da hiç olmuyormuş.
Meltem06 Meteninannesi52 Kasılma göz kayması dudak ve kulaklarda morarma, bilinç kaybı oluyor. Uzun da sürüyor kendini belli ediyor ne yazık ki:(((
Meltem06 K_alp 2. Kez geçirince çok endişelendim açıkçası bakalım pazartesi çocuk nörolojiye götüreceğim ne çıkacak sonuç. Hemen okuyacağım şimdi teşekkürler 🥰