Oğlum iki gün sonra 2 aylık olacak ben bir ay sonra yani üçüncü ayında kestirmeye düşünüyorum ama eşim,kayınvalidem,kaynpderjim daha çok küçük en azından 6,7 aylık olsun diyorlar ama ben ne kadar küçük o kadar iyi kafasındaym ama acaba ben mi yanlış düşünüyorum bana akıl verir misiniz
Eşim oğlumun canı acır suanncok küçük az büyüsün kendini bilsin diyor ama bende hemen yapalm bitirelm şuan çok acımaz belki diyorum siz ne zaman sünnet ettirdinizz?