Kızlar 3 ay 10 günlük bi oğlum var işten geldim yemekten sonra mamasını vereyim dedim mamayı almadı biberinin ucunu diliyle sürekli sağa sola itleyip eliyle biberonu çıkardı ve elini ağzına götürüp kuvvetlice çekiyor gün içinde elini ağzına göturmesi mesur ama mamada yapmazdı sonra ben dış kazıyıcı eldiveni ağzına doğru yanastirdim bir alışı var kuvvetlice emiyor baya da salyada çıkarıyor baloncuklu maloncuklu baya hircinlasti ağladı falan en son ici geçti zavallımin acaba diş mi çıkarıyor yoksa 3. Ay atağı falan mi ne olur yardımcı olun dış ise nasil anlarim