Baharzmn Semabsr ben ilk doğduğunda sma kullandim ama çok gaz yaptı şimdi aptamil kullaniyoruz memnunum gazda yapmiyor kilo alimida gayet iyi şükür
Purple Baharzmn ya bnm bebegmde 2 bcuk aylik ilk heri baby verdim zorla icrttim simdi aptamil aldm bunuda zorlayarak icrtiyorm sutum var emmeside gzel acaba doydugu icn mi icmiyo
Semabsr Baharzmn benımkı bıberon yemıyo benı emıyo ama yeterlı deıl artık 5 aydayz mama verml ıstym kasıkla verıcem mecbur
Melikeakiner Ben aptamil kullanıyorum, boyu ve kilosu ayına çok uygun. Yeni çıkan aptamil çok iyi bağışıklığı güçlendiriyor.
sbldmr123 Aptamil güzel kilo aldırıyor iyi toparlıyor çocuğu, anne sütünede yakın olduğu için içime siniyor
Demet34koc Benim kızımda malesef anne sütü almıyor doğduğundan beri aptamil kullanıyoruz çok memnunuz gelişimine çok güzel destek verdi ve bağışıklığı güçlendirdiği kesinlikle doğru
Purple sila bnm bebegm 2 bcuj aylik aptamil mama icirtemiyorum zorlatarak biberonu almk istemiyo cay kasigiyla icirtiyorm