Zeynebinannes Allah bi degil bin kere razı olsun yazdıgnız icin basımız sağolsun rabbim sabır versin , rabbim o acıyı kimseye vermesin benim anam öleli 7 sene oldu acısı daha bugün gibi günden güne eridi gitti 6 ayda ,, onun icin insan korkuyor yavrularım küçük kim bakar diye düşünüyorum hep , ne sıklıkla endoskopi oluyorsunuz bende gideyim kontrola en azından icin rahat eder