Bsrerkk Sedaaclkk güneş kremi için eczaneye danıştım mustelayı önerdiler bende alıcam bayramda tatile çıkıyoruz ☺️ Sinek kovar iÇin bi bilgim YOk
Dmr20 Sedaaclkk 2 aylık bebeğe güneş kremi kullanmayın. Güneş kremi kullanmaya 6. Aydan başlanıyor. Biz de tatile gideceğiz bir şekilde korumamız lazım.Oğlum 2 aylık.
Anneumudu Sedaaclkk benim bebeğim 3 aylık doktora hangi güneş kremi önerirsiniz dedim cok erken kullanamzsın şuan demişti
Tuba Sedaaclkk benim oğlumda 4 aylık ve bana hem doktor hemde ebem güneş kremi kullanmam gerektiğini söylediler. SPF faktörü de 50 olması gerekmiş.
Iraz Ben fransada yasiyorum eylulde turkiyeye gelecegiz Allah kismet ederse biraz telaslaniyorum insallah yolculugumuz ve tatilimiz iyi gecer bebegim 6 aylik olacak ..
Sedaaclkk Anneumudu bende instagramda bi kimyager takıp edıyorm bebek ürünlerini incelıyor kımyasal ıcermeyen %100 dogal ürünleri kullanabilirsinz krem olarak demiş ama yinede anne olarak insan ikileme düşüyor kullansa kımyasal madde var mı yokmu kullanmasa günes yakıcak endişesi
Deletedmom312 Tuba 30 faktör 50 dk koruyormuş,50 faktör ise optimum 1 saat koruyomuş bunun için ekstra toksik kimyasal ilavesi yapılıyormuş.o da ciltte birikip tekrar atılamıyormuş.yani 30 faktör daha iyiymiş.okuduğumu söylüyorum.
Tuba Deletedmom312 vallaha bilmiyorum bende doktorla ebemin bana söyledigini söylüyorum zaten kimyasal madde bulunmayan bir krem tercih ettim nasil faktörü ayarliyorlar bilmiyorum😊