Kızlar selam,
bebeğime ilk adım ayakkabısı bakıyorum kışlık dışarısı için. Çok fazla cıkmıyoruz dışarı ama arada gerekebilir. Çorapla cıkatmak istemiyorum kışın ayakları üşür. Nadir çıktığımız için e ayaklar cabuk büyüdüğü için de uygun fiyatlı ama ayak sağlığı açısından da iyi ayaklabı bakıyorum. Tavsiye eder misiniz? Ebebekte ki markalar nasıl bu arada?