Zlm nurandncr bence bebek çekerse diye öyle demislerdir benimki fark etse deli gibi cekiyo zaten önlüklerini falan kendini boğasiya cekiyo 😄
neslihan-87 Hulyaeee 3 aylıktan itibaren boynuna takıyorum.Ön dişlerini çıkartırken hiç anlamadık.Ama azı dişleri çıkıyor şuan çok ateş oluyor.Pek faydasını görmedim
RainOverMe 14 aylık halen kullanıyrz cok da yakısıyor bebeklere🤗 ilk bileklik kullandım ben, 6-7 aylık olunca kolyeye gectık.
alpimm1203 nurandncr bn 4 ayliktan bu yans boynundan hic cikarmiom ne uyurken ne dusta hic ilgisini cekmwdi oglumun simdiye kdr suan 8 aylik
HKyhn alpimm1203 duşta çıkarsanız iyi olur. Kimyasalla temas etmemeli. Etkisi gider. ve ara ara Canlı toprağa gömün ve suda yukayın.
HKyhn Hulyaeee ilk oğlum 3 yaşında iki aylıktan beri kullanıyorum. İkinci oğlum da 6 aylık. Aynı şekilde ona da aldım. Sıfır salya oldu bizde. Ve diş döneminde hiç ateş olmadı elhamdulillah banyo harici her zaman takılı durdu. Kimyasal deymedi
Eceninhobileri nurandncr ben uyyturken önü çıt çıtli pijamalarından giydiriyorum ilk çıt çıtin içinden geçirip öyle uyutuyorum o şekilde uyuyunca boynuna falan dolanmiyor kendi de rahat uyuyor
Mervehtp81 nurandncr valla doğduğu günden beri hep ayak bileğinde takılı ne gaz problemimim var nede uyku mutlaka tak zaten sıkmıyorki çocuğu ne olacak
Clemm nurandncr 2-3 aylıkken hep ayak bileğine taktım ben de korktum. Ama sonra 4 aylıkken boynuna takmaya başladım şimdi 6 aylık hiç çıkarmıyorum uyurken de uyanıkken de boynunda. Sürekli tak çıkar yapmayın diyolar tenine temas etmesi lazımmış