Arkadaşlar kızım tam 1 yaşında genel muayene için doktora gittik.bıngıldağı 1 yaşa göre büyük dedi doktor zaten bende farkindaydım bayaģı geniş hâlâ.d vitaminini düzenli kullanamadım gözümün önünde olmadığı zamanlarda hep vermeyi unuttum.bıngıldak ultrasonu istedi doktorumuz.bizim gibi olan arkadaşlar bu konu hakkında bilgi verebilirmi tehlikeli bir durum olabilir mi acaba?