melek_42 Hanımlar kızım 2 aylık saçını çekiyor 🤦🏼♀️ Özellikle emerken yapıyor bunu bir de bu ara salyası çok akıyor ağzını köpürçük yapıyor nedenini bilen var mı ?
Tanemduygu melek_42 benim kizimda oleydi bir sure devam etti yolardi hep saclarini sacini cekemesse kulagini cekerdi
Anneumudu melek_42 bizimkide aynı yaa salyalı köpüklü saçlarınıda cekiyor üstelik oğlumun 3 tel sacı var sadece ensede onu bulup cekiyor🤣
KATRE_ melek_42 Elleriyle kendi vucudunu tanimaya calisiyor bu yuzden sacini kulaklarini yuzune dokunabilir cekistirebilir. Salyanin sebebide tukuruk bezlerinin calisir halde olmasi korkulacak bisey yok canim ☺
Mom090 melek_42 normalmiş saçını benim kızımda çekiyor birde yumruğunu ağzına sokmaya çalışırken diğer eliylede destekliyor ☺️ Salyada çok normalmiş bu aylarda dün doktorum söyledi
melek_42 Dygbzts ama canım daha 2 aylık çok küçük diş olamaz aklıma gelmedi değil ama erken çıkamaz herhalde bu kadar
Dygbzts melek_42 dişle doğanlar var canım erken de çıkabilir geç de yine de bı doktora götür istersen belki başka bir yerinde ağrı vardır salya dediğin için diş diye düşündüm 🙂
Mom090 melek_42 aynen yandan sızdırıyor bizimkide ince ince ☺️ Ama bu yaptıkları ve olanların hepsi normal 🥰