PasaAnnesi_2021 Bu akşam e bebeğe gitmiştik bu mama fiyatı çok uygun geldi bize 1 kutu aldım kullananlar var mı memnun musunuz ilk defa gördüm da
PasaAnnesi_2021 Onun için merak ettim sorayım sizlere dedim de kimse tenezzül edip cevap bile vermedi