Benim midem de bakteri olduğunu öğrendim ve antibiyotik tedavisine başladım 4 gün bıraktım ilacın aşırı yan etkisi olduğu icin ,, doktorum bi ay sonra baksa şekilde deniye bileceğimi söyledi ,, lakin internette yarıda bıraktığında tedavisi çok zor olacağı geçmeyeceği gibi şeyler yazıyor acaba aramızda birinci kürde bırakıp ikinci de sonuc alan varmı lütfen yazarsanız sevinirim