Arkadaşlar bebeğim 20 aylık ve 11 buçuk kilo herkes çok zayıf diyor aşırı moralim bozuluyor aslın da hiç yemeğen bir çocuk değil kahvaltısını öğlen yemeğini akşam yemeğini filan güzel yiyor ama anlamıyorum milletin artık çok zayıf lafları bakamıyorsun diye imaları canımı sıkıyor