Yılbaşından sonra Türkiye ekonomisi çok daha kötü yerlere gidecek.
Biz yurtdışında yaşıyoruz işimizi buraya kadar taşıdık ama Türkiye’deki iş yerlerimizi yılbaşından sonra kapatmayı planlıyoruz. Bir sürü çalışanımızda işsiz kalacak … Kendi ülkemizle bağımız tamamen kopacak , bir haftadır canım çok sıkkın . Daha kötülerine hazırlanmaya çalışmıştık ama olmayacak sanırım.