kuzey-21 dünde benim oğlumda vardı şuan çok şükür yok denecek kadar az öksürüğü 🙏🏻 Bir yemek kaşığı tereyağını eritin yakmadan sona doğru ocağı kapatın ılısın bir tabağada 1 yk pekmez veya keçiboynuzu özü üstüne tereyağını dökün onu bebeğinize sabah akşam içirin gün içinde tekrarlayabilirsinz