Güzel annelerim iyi akşamlar 5 ay 18 günlük bebeğim var süt sağıp veriyorım artı mama takviyesi. Ufak ufak ek gıdaya başlamak istiyorum. Öncelik sıralama nasıldı?
Sebze çorbası yoğurt meyve kahvaltı bu şekilde miydi?
3 gün kuralı
- Gün çay kaşığı
- Gün tatlı kaşığı
- Gün yemek kaşıpı olarak artırılıyor mu? Sanki öyle okumuştum bi yerde tam hatırlayamadım . Neler veriyorsunuz ek gıda yardımcı olur musunuz birde neler sütü artırıyor azalma oldu sütümde çok üzülüyorum 1. Sınıfa giden oğlumda var onunla ilgilenmem geekşıro dersler falan sık sık sağım yapamıyorum o yüzden mi azaldı acaba ? Bu aylarda gece emzirme yapıyor musunuz ben bebeğim kalkınca veriyleım uyanırsa hiç uyanmazsa da kendim veriyorım yinede ama genelde bebeğe göre hareket ediyorum .