Yarın sınavı olan var mı aranızda nasıl yapıcaksınız girecek misiniz bebeğimi anneme bırakcam ben 34 günlük henüz evim okula yakın emzirip gidicem 1:30’da çıkarım evden 3:30da evde olurum bu kadar saat emmezse bir şey olur mu sütümü sağmayacam çünkü o şekilde içmiyor bebeğim 😢