Benim oğlum 3 günlükken beni birden emmeyi bıraktı biberonla hiç tanışmamıştı üstelik. Sonra mecburen sağarak verdik arada deniyordum sonra tekrar emmeye başladı. Ama hep çok kısa süreli emdi yada bi gögüsü aldı diğerini almadı falan . 3.buçuk aylık olana kadar böyle ilerledik sonra birden yine bıraktı şimdi 5 aylığız ama hiç bi şekilde emmiyo maalesef. Bende üzülmeyi bıraktım artık sağıyorum arada sütüm yetmediğinde mama veriyorum sık sık güzel bi şekilde besliyorum en azından kaç cc içtiğini görüyorum 🐣 İnşallah tekrar alır sizin bebeğiniz çok var öyle önce bırakıp sonra tekrar dönüp bide bağımlısı olup memeden zor ayrılan bebeler ☺️almasada üzülmeyin sağarak verin emmediği için stres olmayın bol bol yiyin su için düzenli olarak sağın azalmaz sütünüz inşallah ama mutlaka sağın pes etmeyin bi yudum bile çıksa içirin 🐣