cansuilhan Arkadaşlar merhaba 8 aylık bebeğim 1 haftadır pişik :( doktora gittik hamazing diye bir krem verdi alerji olabilir mi dedim ıspanak yedirmiştim çünkü bıraktık ıspanağı ıslak mendilini bezini değiştirdim ama geçmiyor kaç gündür :(((
Kahveliseker cansuilhan ya her pişik postuna ayni seyi yazıyorum ama valla israrla mavi hametan diyeceğim. Alin deneyin zararli bir krem değil. Cok gecmis olsun.☺️
cansuilhan Gunsss teşekkür ederim onu da kullanıyorum ilk pişik olduğunda çok iyi gelmişti ama şimdi fayda etmiyor 😭
Kahveliseker cansuilhan aklima gelmisken bir de islak mendille sildikten sonra temizleme pamuguyla yada penye bir bezle kuruluyor musunuz? O da etkiler cunku nemli kaldikca. İslak mendille sildikten sonra kurulayip oyle kremi sürün insallah kisa zamanda iyileşir 🌺
cansuilhan Nagehan08 molfix kullanıyorum bende şimdi prima sipariş verdim yarında kremi alıcam inşallah kısa süre de geçer
Ghunsunshine İslak mendil lerde asit ve alkol bazlı olduğundan pişiği azdırır bol duş islatılmış bez ile silinirse daha yararlı oluyor kendi tecrübelerim
cansuilhan Ghunsunshine aaa zeytinyağı hakkında bunu bilmiyordum:( pudra da hiç kullanmadım onu da denerim :( benim anlamadığım bende sudocrem kullanıyorum her açtığımda neden böyle oldu anlamadım :(
Ghunsunshine Bez olarak baby turco zeytinyağlı olanı kullandık 1 yıl aşkın dokusu yumuşak. Tavsiye ederim 🙂
elifineylulu cansuilhan O zaman bez markası değişmeye devam canım bizimde 3.marka evy Baby,Molfix kullandım şuan sleppy kullanıyorum ıslak mendili de ondan memnunum