Esilaninannesii zor tabi ya. Allah annelere sabır versin 🙏🏻 Ben doğumdan çıktım ne hissediyorsun dedi ebe Annemi hissediyorum, anne olunca anlarsın diyen annemi şimdi anlıyorum demiştim.
Geçecek arkadaşım sadece sabır, bir kaç sene sonra bu günleri arayacağız. Benim oğlum doğduğundan beri gazlı bir bebek hala geçmedi. Gece hiç uyumaz geniz eti varmış yeni öğrendik. Sık atesleniyor bu yüzden. Ben de çok zorlanıyorum inan ki. Ama napalim canları sağolsun 💚