1tuhafokur Kızlar dört ay aşısı sonrayı banyo yu ne zaman yaotrdınız her zaman ebe söylüyordu bu sefer sorayım diyordum ama unuttum bebeğin ağlayınca saknleştireym derlendin olmuştu bugün ikinci gün yarın da beklemeli miyim
Gulhann 1tuhafokur bende 4 ay aşısı yaptırdım doktor 1 gün bekle dedi yani aşı yapıldıktan itibaren 24 saat
1tuhafokur Deletedmom0099 Katun teşekkr ederm kızlar hergün yıkıyorduk alıştı resmen istiyor yarn yıkayaym rahatlasın çocuk 🤩😅
1tuhafokur Elfydr bende aşı olmadan yaptırırım beklerm ne derlerse ona göre yapardm bu sefer söylemediler soraym dedm