feyzaatasever kızım kolikti.yaklaşık 10,5 ay sürdü kolik krizlerimiz.her gece hiç şaşmadan 19.00-23.00 arası çatlarcasına,bacaklarını karnına çeke çeke ağlıyordu.gazını çıkartsa da rahatlamıyordu,öünkü kolik bebeğin bağırsakları sürekli çalışarak yeni gaz üretiyormuş.
Allah sabır versin 🥺