20 aylık bebeğim var sabah 8,30 ta kalktik bugün oyun parkına gittik yorulsun enerjisini atsın diye 45 dakika falan öğlen uykusu yaptı saat 9 da yatırmaya götürdüm yok anam uyumuyor delirecem ben yanına uzanıyorum piş piş diyorum öyle uyuyor yok 1 saati geçiyor napcak ben ya