Baş dönmesi beyin uyuşması sebebiyle doktora gitmiştim MR çekildi bugün sonuç göstermeye gittim asistan doktor vardı randevu aldığım doktor yok hep yoklar zaten 🙄🙄asistan doktor benden önce hasta tarafından fiziksel şiddete uğramış ve tehdit almış bu da korkmuş ben odada iken telefon görüşmesi yaptı işte beni cimere şikayet ederse ben bu iş den zarar görürmüyüm bilmem ne derken benim sonucu açtı beyin MR bir kaç tıbbi terim söyledi nedir dedim beyin de körelme daralma var dedi üzerimden kaynar sular döküldü MR raporunu radyoloji doktoru yorumlamış onu okudu ekrandan filme hiç bakmadı bile nasıl çıktım hastaneden hıçkıra hıçkıra eşimi arayıp söyledim o da başka doktorlara hastanelere bakalım gidelim üzülme diyip teselli etti ve sonucumu benim melek yüzlü kadın doğum hocama gönderdik ve MR da korkulacak bişey yok küçük çaplı bir tümör gibi bişey gördüm oda temiz içiniz rahat olsun demiş çocuklara iyi baksın keyfine baksın demiş eşime ama içiniz rahat etmezse benim hastanemin MR son teknoloji bi uğrar tekrar çeker bakarız demiş doktoruma sonsuz güvenirim ki diyeceğim o ki hayatımızın 1 sny garantisi yok her an herşey olabilir yinede dua edin sevdiklerimin (eşim,çocuklarım)kıymetini daha iyi anladım o asistan doktordan o sözleri duyduktan sonra çocuklarımın yüzüne bakıp bakıp ağladım Rabbim kimseye yaşatmasın