Benim ilk doğumum normal olacağı için beni hastaneye gittiğim gibi sancı odasına aldılar. Ama zorunlu sezeryana girmiştim. Odamı doğum yaptıktan sonra görebildim. Şimdi 2. Doğumumda odamı kendim süslemek istiyorum bu mümkünmü. Odayı ne kadar önceden veriyorlar